poniedziałek, 10 września 2012

CC na Targach Mieszkań i Domów

W miniony weekend na Międzynarodowych Targach Poznańskich odbyły się Targi Mieszkań i Domów. Poza deweloperami można było natknąć się tam również na stoiska banków, firm budowlanych, meblarskich, a nawet radców prawnych - łącznie kilkadziesiąt pawilonów, co dało ogromne pole do poszerzenia swojej wiedzy na temat branży.

 Wystawodawcy zastosowali różne metody dla przykucia uwagi potencjalnych klientów. Standardem było pokazywanie makiet planowanych i realizowanych budynków, ekspozycje katalogów na standach, logotypy na wykładzinach oraz telewizory z wyświetlanymi prezentacjami. Dało się jednak zauważyć, że coraz popularniejsze staje się zastosowanie rozwiązań standardowych – ambientu oraz marketingu zapachowego. Wśród elementów, które przykuwały uwagę, były odgłosy ptaków, użycie wabiących zapachów przy stoiskach oraz wykorzystanie zieleni i światła.

Wśród gadżetów tradycyjnie już dominowały cukierki, balony, długopisy i torby reklamowe, opatrzone widocznym logiem firmy.

Zespół Commercial Communications przeprowadzał na targach badania marketingowe odnośnie sytuacji branży deweloperskiej i jej przyszłości. Wyniki z badań opublikujemy już wkrótce.

Michalina