czwartek, 27 września 2012

Wrigley pachnie miętą wraz z Commercial Communications


Od 10 do 23 września w wybranych sklepach Chaty Polskiej na terenie Wielkopolski można było wyczuć unoszący się orzeźwiający zapach mięty. Sprawcą tego pięknie pachnącego zamieszania była firma Wrigley, dla której zrealizowaliśmy dwutygodniową, próbną kampanię zapachową.

Przy znajdujących się koło kas stoiskach z gumą do żucia Orbit zamontowane zostały blistery zapachowe. Oczekiwanie na zapłatę zakupy umilał klientom rześki zapach mięty. Celem kampanii było sprawdzenie wpływu bodźców zapachowych na zachowania konsumenckie klientów Chaty Polskiej.

Wśród pracowników sklepów aromat gumy do żucia wywoływał najczęściej pozytywne emocje. W niektórych sklepach przenosił się na całą powierzchnię użytkową, czym umilał zakupy klientom. Większość z nich zauważyła i pozytywnie oceniła działanie aromatu. 

Michalina