Już za dwa tygodnie Polskę i Ukrainę ogarnie futbolowe szaleństwo.
Piłkarze szykują się do pierwszego meczu, a Commercial Communications
mobilizuje się do równie wielkiego wyzwania – już od 8 czerwca nasza firma
będzie operatorem medialnym projektu FunBus Camp to Camp, wyjątkowej inicjatywy
powstałej ze współpracy Biura Podróży Funclub, które Commercial Communications
ma przyjemność reprezentować, oraz agencji Brand New, odpowiedzialnej za
organizację projektu Carlsberg FanCamp.
W trakcie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w czterech
miastach – gospodarzach EURO 2012 - powstaną miasteczka dla kibiców Carlsberg
FanCamp, gdzie fani futbolu z całej Europy będą mogli na świeżym powietrzu
oglądać mecze swoich narodowych drużyn, a także skorzystać z wielu innych
atrakcji. Aby ułatwić kibicom podróżowanie pomiędzy poszczególnymi miastami, w
których odbywają się mecze, powstała inicjatywa Funbus - dzięki niej, kibice
mogli przemieszczać się w szybki sposób za pomocą najnowocześniejszych pojazdów
- klimatyzowanych, luksusowych autokarów z dostępem do wi-fi na pokładzie.
Autokary będą kursować na 2 stałych trasach: Poznań - Gdańsk oraz
Warszawa - Wrocław (każdorazowo w obie strony). Dziennie przewidziane są nawet
4 kursy w ciągu dnia, rano i wieczorem.
Commercial Communications będzie odpowiadać za kompleksową
promocję projektu w social media, e-PR, Media Relations oraz wsparcie
prosprzedażowe. Na czas EURO 2012 w każdym z miast, z którego będą kursować
autokary Funbus, zostaną ulokowani także pracownicy CC, którzy będą pełnić
funkcję lokalnych korespondentów.
We wtorek, 22 maja, razem z pracownikami Biura Podróży Funclub
odwiedziliśmy Warszawę, gdzie tuż obok nowoczesnej siedziby Polskiego Komitetu
Olimpijskiego, powstaje jeden z czterech FanCampów. Wzięliśmy również udział w
nagraniu spotów, reklamujących Carlsberg FanCamp. Krótkie filmy, reklamujące tę
inicjatywę, poprowadził znany dziennikarz redakcji sportowej TVP, Rafał Patyra.
Michalina
Fot. Bartosz Pussak – dziękujemy!