sobota, 26 maja 2012

Funbus Camp to Camp, czyli CCreatywne EURO 2012



Już za dwa tygodnie Polskę i Ukrainę ogarnie futbolowe szaleństwo. Piłkarze szykują się do pierwszego meczu, a Commercial Communications mobilizuje się do równie wielkiego wyzwania – już od 8 czerwca nasza firma będzie operatorem medialnym projektu FunBus Camp to Camp, wyjątkowej inicjatywy powstałej ze współpracy Biura Podróży Funclub, które Commercial Communications ma przyjemność reprezentować, oraz agencji Brand New, odpowiedzialnej za organizację projektu Carlsberg FanCamp.

W trakcie trwania Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w czterech miastach – gospodarzach EURO 2012 - powstaną miasteczka dla kibiców Carlsberg FanCamp, gdzie fani futbolu z całej Europy będą mogli na świeżym powietrzu oglądać mecze swoich narodowych drużyn, a także skorzystać z wielu innych atrakcji. Aby ułatwić kibicom podróżowanie pomiędzy poszczególnymi miastami, w których odbywają się mecze, powstała inicjatywa Funbus - dzięki niej, kibice mogli przemieszczać się w szybki sposób za pomocą najnowocześniejszych pojazdów - klimatyzowanych, luksusowych autokarów z dostępem do wi-fi na pokładzie.

Autokary będą kursować na 2 stałych trasach: Poznań - Gdańsk oraz Warszawa - Wrocław (każdorazowo w obie strony). Dziennie przewidziane są nawet 4 kursy w ciągu dnia, rano i wieczorem.

Commercial Communications będzie odpowiadać  za kompleksową promocję projektu w social media, e-PR, Media Relations oraz wsparcie prosprzedażowe. Na czas EURO 2012 w każdym z miast, z którego będą kursować autokary Funbus, zostaną ulokowani także pracownicy CC, którzy będą pełnić funkcję lokalnych korespondentów.

We wtorek, 22 maja, razem z pracownikami Biura Podróży Funclub odwiedziliśmy Warszawę, gdzie tuż obok nowoczesnej siedziby Polskiego Komitetu Olimpijskiego, powstaje jeden z czterech FanCampów. Wzięliśmy również udział w nagraniu spotów, reklamujących Carlsberg FanCamp. Krótkie filmy, reklamujące tę inicjatywę, poprowadził znany dziennikarz redakcji sportowej TVP, Rafał Patyra.

Michalina
 







Fot. Bartosz Pussak – dziękujemy!





Share