wtorek, 29 maja 2012

Międzynarodowa Konferencja "Marketing Miejsc"


Pamiętacie organizowaną przez nas drugą konferencję z cyklu PR for Business? Jej tematyka poświęcona była marketingowi miejsc, a w naszym wystąpieniu przedstawiliśmy nowoczesne metody promocji miast i regionów. W piątek, 25 maja 2012 roku, mieliśmy okazję kontynuować tę tematykę. W Lesznie odbyła się Międzynarodowa Konferencja pod hasłem „Marketing Miejsc”, organizowana przez Biuro Promocji tego miasta, w którym mieliśmy ogromną przyjemność wziąć udział.

Leszno od 10 lat należy do Sieci Kooperacyjnej Europejskich Miast Średniej Wielkości, w której zrzeszone są łącznie 32 miasta. Dwa razy w ciągu roku odbywają się spotkania, mające na celu zacieśnienie i rozwój współpracy.

W programie konferencji znalazły się wystąpienia takich miast, jak Brno, St. Pölten czy Suhl. Zwieńczeniem programu było wystąpienie Commercial Communications – Arek opowiedział zebranym na temat możliwości wdrożenia nowych technologii w promocji miast i regionów, zaangażowaniu społeczności lokalnej w promocję oraz o rozwiązaniach niestandardowych.

Wystąpienie spotkało się z ogromnym uznaniem zaproszonych gości i zostało nagrodzone gromkimi brawami.

Michalina


Share