środa, 18 kwietnia 2012

BOSSkie wykłady z Commercial Communications



Kolejna edycja Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS już za nami. Tym razem w poznańskiej odsłonie Festiwalu uczestniczyła także nasza firma. Spotkanie z Arkadiuszem Szczepańskim, dyrektorem generalnym Commercial Communications, który wygłosił wykład na temat personal brandingu, przyciągneło kilkudziesięciu studentów poznańskich uczelni.

Festiwal BOSS to jedno z największych wydarzeń studenckich w kraju. Cykl  warsztatów i spotkań z praktykami biznesu powstał, by krzewić przedsiębiorczość wśród młodych ludzi. W trakcie darmowych szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych trenerów i praktyków biznesu, studenci zdobywają umiejętności i wiedzę umożliwiające założenie własnej firmy. Poprzednie edycje Festiwalu przyciągnęły kilka tysięcy uczestników z całego kraju. W tym roku było podobnie. – Tegoroczna edycja festiwalu BOSS to prawdziwy sukces  – mówiła Katarzyna Konieckiewicz z Business Center Club Poznań. I choć zorganizowanie takiego wydarzenia wymaga dużo pracy, twórcy warsztatów zapewniają, że kolejna edycja ponownie zaskoczy wachlarzem możliwości. – Festiwal BOSS to ogromne przedsięwzięcie, ale gdy widzimy zadowolenie szkoleniowców i uczestników naszych warsztatów wiemy dobrze, że takie poświęcenie nie poszło na marne – dodała Katarzyna Konieckiewicz.

Studenci  z zadowoleniem wypowiadali się o projekcie cyklu spotkań przyszłych przedsiębiorców z praktykami biznesu. – Takie inicjatywy przybliżają nas, studentów, do tematyki związanej z własną działalnością gospodarczą i kreowaniem swojego biznesowego wizerunku. Oby więcej takich spotkań  – przekonywała Bogumiła Zielińska, studentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.

Szczególne uznanie uczestników zdobył Arkadiusz Szczepański, który w niekonwencjonalny sposób przekonywał młodych, że warto dbać o swój wizerunek w Internecie. – Jestem mile zaskoczona wykładem Pana Arka – mówiła Eliza Lewandowska, studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. – Szczególnie zaskakujący był fakt, że informacje o każdym z nas są łatwo dostępne w Internecie. Teraz z pewnością zadbam o to w jaki sposób jestem przedstawiana w sieci.

A że warto, zapewniał sam dyrektor generalny CC. – W trakcie krótkiego wykładu chciałem zwrócić uwagę młodych, którzy dopiero wchodzą w dojrzały świat biznesu, na istotną rolę, jaką w procesie rekrutacji odgrywa ich wizerunek w Internecie. To, co pracodawca odnajdzie na nasz temat w sieci, może bezpośrednio wpłynąć na naszą przyszłą karierę – przekonywał. – Niestety, młodzi ludzie nie są świadomi roli jaką odgrywają social media w kreowaniu ścieżka zawodowej. Czują się swobodnie i często popełniają błędy, które stają na drodze ich kariery. Mam nadzieję, że przekonałem studentów do większej ostrożności w korzystaniu z Internetu – przekonywał Arkadiusz Szczepański.

Słuchacze wykładu dyrektora generalnego Commercial Communications podkreślali nie tylko ciekawą tematykę spotkania, ale również sposób w jaki Arkadiusz Szczepański przekazywał swoją wiedzę uczestnikom spotkania. – Jest na bieżąco w temacie i przekazuje wiedzę w sposób zrozumiały dla wszystkich. Dzięki temu łatwo dociera do słuchaczy – przekonywał student UE, Marek Michalski.

Spotkania w ramach Festiwalu BOSS, nad którymi patronat objęło Commercial Communications, odbywały się w ramach współpracy z dziewięcioma poznańskimi uczelniami, m.in. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytetem Ekonomicznym, Politechniką Poznańską i Wyższa Szkołą Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.

Dawid






Share