Kolejna edycja
Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS już za nami. Tym razem w poznańskiej odsłonie
Festiwalu uczestniczyła także nasza firma. Spotkanie z Arkadiuszem
Szczepańskim, dyrektorem generalnym Commercial Communications, który wygłosił
wykład na temat personal brandingu, przyciągneło kilkudziesięciu studentów
poznańskich uczelni.
Festiwal BOSS to
jedno z największych wydarzeń studenckich w kraju. Cykl warsztatów i spotkań z praktykami biznesu
powstał, by krzewić przedsiębiorczość wśród młodych ludzi. W trakcie darmowych
szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych trenerów i praktyków biznesu, studenci
zdobywają umiejętności i wiedzę umożliwiające założenie własnej firmy. Poprzednie
edycje Festiwalu przyciągnęły kilka tysięcy uczestników z całego kraju. W tym
roku było podobnie. – Tegoroczna edycja festiwalu BOSS to prawdziwy sukces – mówiła Katarzyna Konieckiewicz z Business
Center Club Poznań. I choć zorganizowanie takiego wydarzenia wymaga dużo pracy,
twórcy warsztatów zapewniają, że kolejna edycja ponownie zaskoczy wachlarzem
możliwości. – Festiwal BOSS to ogromne przedsięwzięcie, ale gdy widzimy
zadowolenie szkoleniowców i uczestników naszych warsztatów wiemy dobrze, że
takie poświęcenie nie poszło na marne – dodała Katarzyna Konieckiewicz.
Studenci z zadowoleniem wypowiadali się o projekcie
cyklu spotkań przyszłych przedsiębiorców z praktykami biznesu. – Takie
inicjatywy przybliżają nas, studentów, do tematyki związanej z własną
działalnością gospodarczą i kreowaniem swojego biznesowego wizerunku. Oby
więcej takich spotkań – przekonywała
Bogumiła Zielińska, studentka Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
Szczególne
uznanie uczestników zdobył Arkadiusz Szczepański, który w niekonwencjonalny
sposób przekonywał młodych, że warto dbać o swój wizerunek w Internecie. – Jestem
mile zaskoczona wykładem Pana Arka – mówiła Eliza Lewandowska, studentka
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. – Szczególnie zaskakujący był fakt, że
informacje o każdym z nas są łatwo dostępne w Internecie. Teraz z pewnością
zadbam o to w jaki sposób jestem przedstawiana w sieci.
A że warto, zapewniał
sam dyrektor generalny CC. – W trakcie krótkiego wykładu chciałem zwrócić uwagę
młodych, którzy dopiero wchodzą w dojrzały świat biznesu, na istotną rolę, jaką
w procesie rekrutacji odgrywa ich wizerunek w Internecie. To, co pracodawca
odnajdzie na nasz temat w sieci, może bezpośrednio wpłynąć na naszą przyszłą
karierę – przekonywał. – Niestety, młodzi ludzie nie są świadomi roli jaką
odgrywają social media w kreowaniu ścieżka zawodowej. Czują się swobodnie i
często popełniają błędy, które stają na drodze ich kariery. Mam nadzieję, że
przekonałem studentów do większej ostrożności w korzystaniu z Internetu –
przekonywał Arkadiusz Szczepański.
Słuchacze
wykładu dyrektora generalnego Commercial Communications podkreślali nie tylko
ciekawą tematykę spotkania, ale również sposób w jaki Arkadiusz Szczepański
przekazywał swoją wiedzę uczestnikom spotkania. – Jest na bieżąco w temacie i
przekazuje wiedzę w sposób zrozumiały dla wszystkich. Dzięki temu łatwo dociera
do słuchaczy – przekonywał student UE, Marek Michalski.
Spotkania w ramach Festiwalu BOSS,
nad którymi patronat objęło Commercial Communications, odbywały się w ramach
współpracy z dziewięcioma poznańskimi uczelniami, m.in. Uniwersytet im. Adama
Mickiewicza, Uniwersytetem Ekonomicznym, Politechniką Poznańską i Wyższa Szkołą
Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.
Dawid