niedziela, 29 kwietnia 2012

III edycja PRfor Business, czyli jak świadomie kreować wizerunek przedsiębiorstw



Na czym polega PR wewnętrzny, jak zarządzać zespołem i gdzie znaleźć biznesowy złoty środek – to tylko niektóre z zagadnień, o których dyskutowano podczas trzeciej już konferencji z cyklu „PR for BUSINESS”. W spotkaniu, zorganizowanym przez firmę Commercial Communications, wzięli udział przedsiębiorcy z Poznania i całej Wielkopolski.

„PR for BUSINESS” to cykl konferencji, który na stałe wpisał się w kalendarz spotkań branży Public Relations. W krótkim czasie spotkał się z ogromnym zainteresowaniem obecnych i przyszłych praktyków biznesu i zarządzania. W poprzednich edycjach prelegenci przedstawiali tematykę związaną z marketingiem terytorialnym i komunikacja kryzysową. Tym razem kilkudziesięciu uczestników spotkało się z praktykami komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach.

A ta, jak przekonują prelegenci, jest podstawą dobrego zarządzania przedsiębiorstwem. – Dobra komunikacja wewnętrzna jest podstawą sukcesu każdej organizacji – uważa Anna Fedorczuk, prezes Wielkopolskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych. Jej zdaniem już młodzi przedsiębiorcy powinni zwrócić szczególną uwagę na dobrą współpracę z zespołem. – Dlatego cieszę się, że w konferencji  wzięli udział młodzi ludzie. To daje nadzieję, że dobre praktyki w zakresie Public Relations będą upowszechniane.

Uczestnicy spotkania z zadowoleniem komentowali inicjatywę Commercial Communications. – Jestem właścicielem małej firmy, ale do tej pory nie zdawałem sobie sprawy, jak ważna jest dobra komunikacja między pracodawcą a pracownikiem – uważa Marek Zięc, przedsiębiorca z Konina. A jak sam przyznaje, zła atmosfera między szefem a pracownikiem odbija się na kontaktach z klientami. – Szkoda, że spotkania z praktykami są organizowane tak rzadko. Mam nadzieję wziąć udział w kolejnej konferencji „PR for BUSINESS”. Taka konfrontacja szerokiej wiedzy prelegentów i własnych doświadczeń jest bardzo interesująca – dodał.

Według prelegentów duże zainteresowanie konferencją pokazuje, że nadal brakuje informacji i narzędzi jak dobrze pracować w zakresie Public relations. – Jestem przekonany, że takie spotkania dają możliwość samodzielnej oceny sytuacji we własnych firmach, czego dowodem były dyskusje kuluarowe i bardzo żywe reakcje na tematy związane z PRem wewnętrznym – uważa Arkadiusz Szczepański, dyrektor generalny Commercial Communications.

Zdaniem długoletniego praktyka Public relations sukcesem konferencji „PR for BUSINESS” jest ogromne zainteresowanie ze strony młodych ludzi, startujących dopiero na biznesowe wody. – To kolejny dowód na to, że Wielkopolska nie bez przyczyny uważana jest za region przedsiębiorczy – uważa Arkadiusz Szczepański.

                Kolejna konferencja z cyklu „PR for BUSINESS” już w lipcu.



Dawid



     




      

Share